søndag 12. mai 2013

Teppelykke i stua

Foto: Carina Kolnes
"Å glede seg er det beste jeg vet, å glede seg er det beste jeg vet, å glede seg er det beste jeg, det kiler i både mage og tær! " Fantorangen

Den følelsen hadde jeg når dette teppe endelig ble med hjem fra Ikea. Det har stått på ønskelisten leeenge... Jeg sier stadig til barna mine at det er viktig å ønske seg ting. Det er jammen viktig for voksne også!!

Foto: Carina Kolnes

Foto: Carina Kolnes

Foto: Carina Kolnes


Foto: Carina Kolnes

Ønsker alle som titter innom en gledelig søndag!
Klem Carina

ps: I denne ukens Norsk Ukeblad nr 19, kan du se resultatet fra dette besøket  !


4 kommentarer:

  1. Fineste stua!!! Teppet gjør seg virkelig, skikkelig kul kontrast!
    God søndag snuppa! Klem

    SvarSlett
  2. Så fint! Den mattan har jag också! Har inte ångrat mig!
    Fin söndag till dig!

    Petra

    SvarSlett
  3. Fine teppe og så gøy når ein endelig får det i hus for då blir me glade så klart og trur eg må ønske meg det teppet eg og,så fint❤
    Du veit han fantorangen er ein lur kar og seier masse bra :)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så fint, gleder meg til å se live på lørdag :-) Elin

    SvarSlett

Takk for koselig hilsen. Veldig hyggelig at du titter inn hos meg, og setter utrolig pris på din hilsen :)